خانه وبلاگ کابل RS232 پاورمتر کلمپی با 30 تا 50 تخفیف تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



کابل RS232 پاورمتر کلمپی با 30 تا 50 تخفیف تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

کابل RS232 پاورمتر کلمپی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کابل RS232 پاورمتر کلمپی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات مولتی متر مستک-قیمت مولتی متر های مستک-قیمت محصولات مستک-نمایندگی تعمیرات مستک-پاورآلانایزر کلمپی که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

کابل RS232 پاورمتر کلمپی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع مولتی متر مستک-قیمت مولتی متر های مستک-قیمت محصولات مستک-نمایندگی تعمیرات مستک-پاورآلانایزر کلمپی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع کابل RS232 پاورمتر کلمپی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

کابل RS232 پاورمتر کلمپی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع کابل RS232 پاورمتر کلمپی در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مولتی متر مستک-قیمت مولتی متر های مستک-قیمت محصولات مستک-نمایندگی تعمیرات مستک-پاورآلانایزر کلمپی با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از کابل RS232 پاورمتر کلمپی را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

کابل RS232 پاورمتر کلمپی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  کابل RS232 پاورمتر کلمپی را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی مولتی متر مستک-قیمت مولتی متر های مستک-قیمت محصولات مستک-نمایندگی تعمیرات مستک-پاورآلانایزر کلمپی توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

در سیستم های برق و قدرت به منظور اندازه گیری و تجزیه و تحلیل در مقیاس وات و کیلو پاور از  آنالایزر چند منظوره یا Power Analyzer Multi-Function استفاده می شود. پاور آنالایزر های چند منظوره همانطور که برای اندازه گیری انرژی استفاده می شود، همچنین می تواند برای تجزیه و تحلیل هارمونیک ها و چرخش فاز استفاده شودبرای تعمیر ، نگهداری بازرسی و تجزیه تحلیل سیستم های قدرت پاور آنالایزرهای بست دار وجود دارند و میزان جریان را به طور غیر مستقیم اندازه گیری و تجزیه تحلیل می کنند و به شما این امکان را می دهند که بدون آنکه آنها را در مدار قرار دهید به انازه گیری و آنالیز قدرت بپردازید.

همانطور که میدانید توان معرف انرژی در واحد زمان می باشد و با واحد وات اندازه گیری می شود و در الکتریسیته از حاصل ضرب ولتاژ در جریان به دست می‏ آید. این در حالی است که در سیستم های الکتریکی ، خصوصا در جریان متناوب نیاز به آنالیز بسیاری از فاکتورها می باشد که در تولید و نحوه انتقال انرژی و مصرف آن در تجهیزات الکتریکی بسیار موثر می باشند. پاور آنالایزر یا هارمونیک آنالایزر برای اندازه گیری چنین پارامترهائی نظیر ولتاژ ، جریان ، اغتشاش هارمونیک و بسیاری از پارامترهای کیفی توان طراحی شده اند . این تجهیز به همراه نرم افزار برای آنالیز ، و همچنین پراب و کلمپ جهت اندازه گیری جریان و ولتاژ سه فاز می باشد .

هارمونیک:

هارمونیک ها، ولتاژ و جریان های الکتریکی هستند که در شبکه قدرت بر اثر نوعی از بارهای الکتریکی به وجود می‌آیند.

علت ایجاد هارمونیک:

در جریان متناوب و عادی شبکه‌های قدرت، ولتاژ سینوسی در یک فرکانس خاص، معمولا ۵۰ یا ۶۰ هرتز است زمانی که یک بارالکتریکی خطی به سیستم متصل می‌شود، در این حالت جریان سینوسی با همان فرکانس ولتاژ شکل می‌گیرد.

وقتی که یک بار غیر خطی مانند یکسوکنندﻩها به سیستم قدرت متصل می‌شود باعث به وجود آمدن جریانی می‌شوند که دقیقا سینوسی نیست. شکل موج جریان می‌تواند بسته به نوع بار و در اثر متقابلش با دیگر اجزا سیستم بکلی پیچیده شود. صرف نظر از پیچیدﮔﻰها شکل موج جریان که از طریق تجزیه و تحلیل سری فوریه توضیح داده می‌شود، این امکان وجود دارد که موج را به یک موج ساده تجزیه کرد که در فرکانس سیستم قدرت، در مضرب صحیحی از فرکانس اصلی رخ دهد. نمونه‌های بیشتر از بارهای غیر خطی شامل تجهیزات دفتری و اداری معمول، مانند کامپیوترها و پرینترها و همچنین درایوهای با سرعت قابل تنظیم هستند.

تاثیرات هارمونیک:

افزایش جریان یکی از اثرات عمدﻩی هارمونیک ‌های سیستم قدرت است. این امر به ویژه در هارمونیک سوم باعث بهم خوردن تعادل فازها و در نتیجه باعث افزایش شدید جریان در سیم نول می‌شود. در طراحی یک سیستم الکتریکی این اثر می‌تواند توجه خاصی را در تغذیه بارهای غیر خطی نیاز داشته باشد.

کاربرد توان سنج ها:

•جهت مکان یابی – عیب زدایی -پیش بینی و پیش گیری مشکلات احتمالی شبکه های توزیع و انتقال •جهت استفاده در استودیوهای صدا •جهت استفاده در شرکتهای داده پردازی – شرکت هایی که دارای سرور حساس میباشند •اپراتورهای برق صنعتی •برآورد شار راکتیو،اکتیو و شبکه •وسیله ای منحصر به فرد برای آنالیز شبکه •بیمارستان ها  و تست ترانسفورماتور قدرت تک فازو …

موارد مهم در انتخاب یک توان سنج: •پارامترهای قابل اندازه گیری (ولتاژ، جریان، توان، ضریب توان، توان راکتیو و …) و محدوه اندازه گیری این پارامترها •دقت اندازه گیری پارامترها •قابلیت آنالایزهای مختلف ،هارمونیکی ولتاژ و جریان تا هارمونیک 99 ام،هارمونیک کلی THD-F) •رسم دیاگرام گرافیکی •قابلیت برنامه ریزی در محل و اتصال به انواع CT و PT •قابلیت استفاده در سیستم تک فاز و سه فاز سه سیمه و چهار سیمه •قابلیت اتصال به کامپیوتر و ذخیره اطلاعات بر روی حافظه جانبی

کابل RS232 و نرم افزار اتصال به کامپیوتر جهت اتصال کلمپ پاورمترهای سری HIOKI 3801/3802/3803/3804/3805 به کامپیوتر میتواند مورد استفاده قرار گیرد. این کابل RS232 برای انتقال داده ها، نیاز به سی دی نرم افزار دارد که به همراه این پک ارایه شده است.

کابل RS232 پاورمتر کلمپی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات مولتی متر مستک-قیمت مولتی متر های مستک-قیمت محصولات مستک-نمایندگی تعمیرات مستک-پاورآلانایزر کلمپی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله کابل RS232 پاورمتر کلمپی را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از کابل RS232 پاورمتر کلمپی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟